اجرای طرح اطعام نیازمندان به نیابت از سردار دلها 

اجرای طرح اطعام نیازمندان به نیابت از سردار دلها 

تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹
محمد مهدوی گفت: طرح اطعام نیازمندان به نیابت از سردار دلها اجرا شد و بر همین اساس تعداد ۳۰۰ پرس غذای نذری در بین این خانوارها توزیع شد.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در خصوص برنامه های کانون نورالرضا به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: طرح اطعام نیازمندان به نیابت از سردار دلها اجرا شد و بر همین اساس تعداد ۳۰۰ پرس غذای نذری در بین این خانوارها توزیع شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: این طرح با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم و به همت بچه های مسجدی کانون در شب اولین سالگرد شهادت این سردار شهید اجرا شد.



وی بیان کرد: همچنین مسابقه مجازی وصیت نامه شهید سلیمانی با هدف آشنایی با شخصیت و سیره این شهید اجرا شد و در این مسابقه فرهنگی بیش از ۸۰ نفر شرکت کرده و در پایان نیز به ۵ نفر برتر جوایزی اهدا شد.



مهدوی ابراز کرد: علاوه بر این نیز یک ختم قرآن کریم قرائت شده و ثواب آن به روح بزرگ سردار دلها هدیه شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد اظهار کرد: از دیگر برنامه های کانون در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، راه اندازی ایستگاه صلواتی سردار دلها بود.



وی اضافه کرد: یکی از کارهای انجام شده در این ایستگاه توزیع ماسک رایگان و پخش کلیپ هایی از سخنرانی های سردار سلیمانی بود.



مهدوی ادامه داد: همچنین در ایستگاه صلواتی سردار دلها، به کمک بچه های مسجدی کانون، پشت نویسی رایگان ماشین ها انجام شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مراسم یادبودی همراه با سخنرانی و نوحه خوانی با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

پایان پیام/ 586